Totaal aantal pageviews

zaterdag 3 november 2012

Johnny Bassotto


Dit TV-tune vond ik in mijn zoektocht naar liedjes over teckels voor splognerizer 49. De translate tool van Google is dan erg handig als het onderwerp niet genoeg liedjes in het Engels en Nederlands oplevert. In het geval van de Teckel leverde het zelfs totaal geen Nederlands- of Engelstalige liedjes op. Daarom heb ik de podcast moeten opvullen met Hot Dogs en aanverwante zaken zoals groepsnamen met een verwijzing naar de dashond..
Bij deze doe ik direct een oproep om onderwerpen in te sturen waarop ik een splognerizer kan maken. Ik heb er via facebook al enkele binnen, maar als ik de rest van dit seizoen wil volmaken met wekelijkse splognerizers heb ik nog wel wat input nodig.
De inzender krijgt zijn splognerizer éérder te horen dan het 'grote' publiek. Het onderwerp van volgende week is "Expect!" Hij is al klaar. Ook hier heeft Joe Lacey er al een spannende voorkant bijgemaakt. Het wordt ook nog eens nummer 50. Wie had dat gedacht? Ehm... ik had het wel gehoopt, moet ik eerlijk zeggen. Het leek mij meteen al een leuk concept, maar er zijn perioden geweest dat ik er helemaal geen zin had om ze te maken, geen inspiratie ook. Op dit moment heb ik zin in overvloed en voor de inspiratie heb ik jullie hulp ingeroepen, dus laat ons lekker vooruit produceren!

2 opmerkingen:

  1. Takkie, in Jip & Janneke was toch een teckel? Niet dat de liedjes over Takkie goed zijn, maar toch. Lekker dat er weer een Splognerizer is!

    BeantwoordenVerwijderen