Totaal aantal pageviews

woensdag 23 januari 2013

180 graden


Ik heb de laatste drie liedjes aan de uitgever opgestuurd. Ze zijn nu druk bezig op de NOT beurs om de rest van hun methode te promoten, dus ik hoor volgende week wat ze er allemaal van vinden. Ik vond vanochtend dat ik in de versie van "my senses" in de eerste twee coupletten teveel "vóór in de tel" zat bij het tellen van de vingers en ik heb dat bijgesteld (en geupdatet in de entry van gisteren), echt een fractie, maar nu heb ik het idee dat two, three en four teveel áchter in de tel zitten. Waarschijnlijk horen weinig mensen het, dus ik laat het zo. Mijn zang komt sowieso niet in de methode.
Zó! Dat was dat! Nu gaan we weer op een hele andere toer. Dit is weer een oudje. Vandaag krijg ik niets leuks meer af. Ik heb echter zin om weer even dèze kant op te gaan:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen