Totaal aantal pageviews

maandag 28 januari 2013

autodroodle [herhaling]

Nee, een autodroodle is niet een droodle die zichzelf maakt, alhoewel het de ultieme droodle zou zijn. Ik probeer ze zoveel mogelijk in een flow te maken, zodat ze zich 'als het ware' zelf maken.
Vandaag deed ik een hele leuke vondst in één van de kringloopwinkels. U ziet én hoort daar komende week meer van. Nu eerst een herhaling. De auto in autodroodle is dezelfde auto als in autobiografie (ik zit net de denken dat het ook nog eens de auto in automobiel zou kunnen zijn, wat weer een idee oplevert voor een volgende droodle). Het was in die tijd zo, dames en heren, dat ik in volstrekte euforie mensen op facebook opriep om 5 songs te noemen en liefst ook op te sturen, zodat ik die kon verknippen om een droodle van te maken. Dit leverde een handjevol droodles op, maar op gegeven moment bloedde het hele idee een beetje dood, omdat ik geen zin meer had om al die muziekjes op te gaan zoeken. Ik moest er nog een stuk of drie en op de aangekondiging dat ik ze alleen nog maakte als mensen mij de mp3s opstuurden, heb ik geen reactie meer gehad.

Het leverde echter een ongebruikelijk droodle op toen ik in plaats van obscure muziek voor mezelf nu ook eens wat bekende en herkenbare muziekjes van o.a. Bots, Boudewijn de Groot, ELO, Jethro Tull en Genesis koos om uit te knippen. Ik was zelf erg verrast door het resultaat:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen