Totaal aantal pageviews

zondag 27 januari 2013

Bonnie kwam maar niet

Vandaag wilde ik eens gehoor geven aan Remco Takken's idee om remixen te maken van Duane Eddy. Ik kwam uit op Bonnie Come Back, vanwege de bruikbare drums. Om enige krankzinnigheid toe te voegen (want het MOET vreemd zijn!) heb ik nog wat samples uit andere muziek, waaronder een strijkquintet van Bartok geknipt. De droodle kwam héél traag op gang, totdat ik op het idee kwam om gewoon in te gaan zingen wat ik er in mijn hoofd bij hoorde (de innerlijke arrangementen die ik als kind op de fiets had, zoals ik jullie wel eerder heb verteld) en als ik dan toch bezig was kon ik net zo goed die andere Bonnie er ook even bij betrekken.



Dit is nog niet af, want ik moet het nog wat netter mixen en zo, en het is ook waarschijnlijk iets anders dan Remco in gedachten had, maar dit is wel het soort krankzinnigheid waar ik momenteel in mijn geknutsel naar op zoek ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen