Totaal aantal pageviews

donderdag 3 januari 2013

droedelploeter

Ton de Ruijter vroeg Frits Jonker en mij om muziek uit te zoeken bij een door hem ontworpen hoes, omgekeerd zoals het meestal gaat. Frits stuurde mij zijn selectie op en ik dacht gisteravond dat ik daar wel even snel een droodletje van kon maken. Ik ben niet zo héél erg tevreden over het resutaat van dit haastwerk, maar ik plaats het hier toch. Jullie hebben je tenslotte niet voor niets op dit blog geabonneerd.



Zojuist heb ik er nog wat aan zitten sleutelen, maar ik denk dat ik mezelf teveel beperkingen en plichten heb opgelegd, namelijk dat het alléén maar sampletjes uit deze partij mochten zijn, maar dat er tegelijkertijd van iedere track minstens één sample in moest zitten. Ik denk dat ik samples van mijn eigen keuzes ga toevoegen in de volgende poging.

3 opmerkingen:

  1. Bij beelden hoor ik muziek, bij muziek zie ik beelden... Leuk hoor! Ton de Ruijter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu nog een remix van je eigen selectie... Ton de Ruijter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De grap is dat al jouw bedenkingen nooit te horen zijn in wat je maakt.

    BeantwoordenVerwijderen