Totaal aantal pageviews

vrijdag 18 januari 2013

Listen to the snow (snr 53)

An extra long splognerizer (1h34min)
If you mail me, or leave a comment (and if I don't have your e-mail, mention how I can reach you) I will send you the downloadlink.

Ik was bezig een compilatie te maken en halverwege ontstond steeds meer de behoefte om ze aan elkaar te plakken en hier en daar een sneeuwwindgeluidje in te voegen en dat maakt het officieel een splognerizer. Het woord waarop ik in mijn database heb gezocht moge duidelijk zijn. Wie de aandrang voelt om er een voorkantje bij te maken: ga je gang, maar voel je vooral niet verplicht.

2 opmerkingen:

  1. Ik wil de muziek wel eens horen in de nieuwe mix.
    Maak wel een leuke omslag ervoor. Met sneeuw buiten ben ik toch het liefste binnen. Groeten
    Ton de Ruijter (toderu@planet.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dear Mr. Turkenburg,

    Thank you for all the wonderful things you have been posting.

    I've been enjoying some of the music that you have created ever since you shared your "In My Spaceship" video.

    If you have a moment and would send me the download link to Splognerizer 53, I would be much obliged.

    Thank you in advance for this

    Regards,

    John (in Vancouver BC)

    jjppss@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen