Totaal aantal pageviews

dinsdag 22 januari 2013

senses

Dit is voorlopig het laatste kinderliedje dat ik maak. Ik voelde me ongeveer zoals Kees van Kooten toen hij er nog drie laatste Keek op de Week's uit moest persen. Ik ben het kinderrepertoire al een tijdje zat, maar ik wilde van dit voorlopig laatste liedje in opdracht ook geen flutliedje maken. Ik ben hier toch al gauw een dagje mee zoet (en dan had ik de melodie en akkoorden al bedacht). Ik laat het nu even rusten, want bij vermoeidheid hoor je vooral timing niet meer zo goed en dat is bij deze stijl nogal belangrijk.
Bij uitzondering ook (maar ach, hoe erg is het eigenlijk) hier een demo vóórdat de opdrachtgever hem hoort: bestemd voor engelse les in groep 3-4, letterlijk het aangeleverde tekstvoorstel en het moest iets 'reggae-achtigs met pit' zijn. Nou ik denk niet dat meer pit dan dit er in zit:



Dit is de demo, om de uitgever een idee te geven: straks zal een 'native speaking' beroepszanger het inzingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen