Totaal aantal pageviews

donderdag 16 februari 2017

motorbabes 9

Gisteren stuurde Frits Jonker mij dit op voor aflevering 166 van Vreemde Geluiden. Dit is één van de dingen waarom ik zo blij ben met internet. Zonder dit medium was ik met een heleboel mensen nooit in contact gekomen en ik ben dol op de samenwerkingen die er zo ontstaan.


Nu moet ik alleen nog voldoende olifantenmuziekjes zien te vinden. Op zich kan ik uren vullen met verschillende bewerkingen van Baby Elephant Walk van Mancini, maar dat werkt toch niet echt op de radio. Wel kan ik er natuurlijk een stuk of vier-vijf in gooien, of drie achter elkaar, wat ik ook weleens doe. Ik heb de tijd, zeker gezien volgende week de studio drie dagen in verbouwing is vanwege het (eindelijk) vervangen van de zo'n 30 jaar lang van studio naar studio meeverhuisde mengtafel. Die is echt zo'n beetje op nu. Derhalve wordt de jodel-uitzending, toch één van de hoogtepunten, al zeg ik het zelf, herhaald.

Vanochtend kwam ik bijzonder moeilijk uit bed en ik heb nu ook wat schele hoofdpijn. Het is dat ik de uitzending al helemaal had voorbereid, anders had ik wellicht afgebeld en dan had technicus Roel non-stop Zwolse muziek gedraaid. Maar even onder de mensen zijn is toch wel goed en nu mag ik van mezelf de rest van de dag dag alleen maar dingen doen waar ik zin in heb.

Hij liep wel lekker eigenlijk:



Verder nog wat beschaafde plaatjes van vrouwen met motoren:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen