Totaal aantal pageviews

vrijdag 12 mei 2017

circus

Gisteravond heb ik o.a. deze act gezien als toegift (die op zich weer een complete show van 20 minuten was) van een wervelende en muzikaal ongelooflijk knappe en mooie "circus"voorstelling. Mini en Maxi verbleken hierbij. Werkelijk waar.



Ik hou op zich niet zo van koperblaasmuziek, alleen als het écht heel mooi gedaan is en dat was hier het geval: mijn mond viel open, tranen sprongen in mijn ogen, zó mooi was de klank, de harmonie en balans en ik kon af en toe niet stil blijven zitten van de swingende drive. Dat je vanuit je vakgebied en ervaring weet hoe onwaarschijnlijk hoog het niveau van deze gasten is, de beroepskoperblazervriend naast mij beaamde dat, gaf er een extra dimensie aan, maar het was ook gewoon puur genieten van muziek en theater.


en deze heb ik vandaag voor jullie uitgezocht:



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen