Totaal aantal pageviews

woensdag 17 mei 2017

droom

Ik had weer zo'n droom. Frank Zappa gaf een studieweek en ik probeerde de braafste van de klas te zijn. Ook had ik een verschil van mening met hem over de liederen met pianobegeleiding van Schönberg. Ik vond ze mooi, maar dat kwam omdat volgens mij Schönberg daar een beetje gesjoemeld had met zijn eigen 12-toons-principes. Met beide beweringen was Frank het nìet eens: ze waren lelijk, juist omdat het strikte 12-toonsmuziek was... Het is te lang geleden dat ik ze bestudeerd heb, om nu enig uitsluitsel te geven... Waar de droom vandaan komt kan ik prima duiden, maar ik verklap het lekker niet. Gebruik uw fantasie. Dit geldt ook voor deze snippers van gisteren:





en wie de geestige afbeelding maakte voor de baardaflevering van VG, zal ook wel duidelijk zijn:



en verder is het weer om in je onderbroek in de tuin te zitten en niet om te bloggen.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen