zaterdag 20 april 2013

Bevrijding (5)

Vandaag ga ik een poging wagen om de splognerizer waar ik mee bezig ben voor een groot deel in de grondverf te zetten. Ik heb besloten om de tracks wèl zoveel mogelijk met droodletjes aan elkaar te verbinden.
Ook is het vandaag record store day en ik heb aan minstens één platenzakenbaas beloofd om naar het door hem georganiseerde live-optreden te komen.
Gisteren heb ik mij erg druk lopen maken over het koningslied. Ik schaar mij achter Nico Dijkshoorn:




Maar ik heb dan wèl weer een hekel aan Johan Derksen, want dat vind ik nèt zo'n interessant-doenerig figuur als John Ewbank. René van der Gijp zou nòg ietsje eerlijker over zijn depressie moeten zijn, zoals zovéél bekende Nederlanders eerlijker zouden moeten zijn over hun psychische problemen en hun psychiaterbezoek, want er gaan teveel mensen kapot, omdat ze niet op tijd aan de medische bel trekken, maar goed: het IS ook moeilijk, om met je billen bloot te gaan. Ik doe het ook pas nu ik niets meer te verliezen heb. Blijft over: mijn respect voor mensen als Mike Boddé.

Goed... aan de slag maar weer eens.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen