zaterdag 8 juni 2013

paddestoel

Gisteravond kwam de  bijna obsessieve manier waarmee ik mij op de Dode Zee-rollen heb gestort een beetje tot een uitbarsting. Ik weet niet of het alleen daardoor kwam of dat ook de plotselinge temperatuurstijging er mee te maken heeft, maar de 'grote ongerichte angst' kwam weereens uit de lucht vallen en dat is toch iedere keer weer behoorlijk schrikken. Ik heb het langs chemische weg geprobeerd in te dammen en dat resulteerde in een lange bijna ononderbroken slaap, met zowel angstige als hele mooie dromen. Vandaag en de komende dagen probeer ik een beetje rustig aan te doen.
Ik heb zojuist een inhaalslag gemaakt met het lezen van het weblog van Frits Jonker. Het herinnert mij eraan dat ik dit blog ook leuk en mooi moet houden. Eerst maar even een zangeres die ik vandaag herontdekte:



en van Petra Haden is het maar een kleine stap naar The Who en van The Who weer een kleine naar Lord Sitar:



en om de cirkel weer rond te maken, weer terug naar de titel van deze bijdrage:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen