zondag 20 april 2014

PARTY-SKIZZEN


Ik ben de afgelopen twee dagen bezig geweest met het opnemen en restoreren van deze LP en één van mijn beeldend begiftigde vrienden, Joe Lacey heeft zijn best gedaan op het restoreren van de hoes. Kijk en vergelijk...





Voorbeeldje van wat er zoal op staat:

  ♫ Oh When the saints

Het andere liedje dat wel de moeite waard is, is Lady Madonna en dat is door de vorige eigenaar duidelijk héél vaak apart gedraaid. Daarbij was het waarschijnlijk al niet zo'n fraaie mix en persing, want naast erg veel tikken en kraakjes kreeg ik te maken met verschillende drop outs in het linkerkanaal en het stereobeeld was al niet zo mooi. Net als Joe met de voorkant, heb ik van dit nummer twéé versies gemaakt en zoals Joe gestoeid moet hebben met wat de oorspronkelijke kleuren geweest moeten zijn, heb ik me afgevraagd wat het beste midden is tussen wat er ooit geklonken moet hebben en wat ik nu het mooiste vind. Het is een totaal onbelangrijke cover, maar soms vind ik het lekker om zo te zitten knutselen.


  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten