dinsdag 31 januari 2017

lotus

De afgelopen dagen heb ik besloten om het tòch over iets andere boeg te gooien en mijn leven wat minder vast te leggen. Het 'opgelegde ritme' bijt mijn natuurlijk ritme kennelijk te veel. Deadlines leveren mij teveel stress en vermoeidheid op. We gaan het dus even anders doen. Voor vanavond heb ik een presentatieloze VG opgestuurd. Je kunt hem hier alvast beluisteren:



Maar de muziek komt van deze compilatie-CD die ik volgens mij al eens besproken had hier, maar goed: zie maar. Ik ben wèl van plan vg-uitzendingen te blijven maken, maar dan thuis en zwolsmuziekarchief beslis ik per week. Voor komende donderdag heb ik mij netjes afgemeld.
Verder bekijk ik het per dag. Stilzitten kan ik uiteindelijk tòch niet, maar het idee dat ik ieder moment kan beslissen even op de rem te trappen doet blijkbaar wonderen voor mijn nachtrust, met alle positieve gevolgen overdag vandien. Welnu: "oooohhhm..."

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen