vrijdag 14 april 2017

nog meer van die dingen ...

Eerst nog wat dingen van eergisteren, die ik nog niet had laten zien, maar die ik wel geslaagd vond:


en deze vond ik zo leuk, dat ik er mijn fb-profielfoto van heb gemaakt:


en dat was per ongeluk, want ik bedoelde eigenlijk deze hieronder, maar daarvan zie je bijna niet dat ik er een grap mee heb uitgehaald. 


Maar voordat ik op fb doorga, eerst nog wat "mislukte", maar net leuk genoeg om te bewaren:











 

















Ik weet, dit is al vaker gedaan, maar - dooddoener van de dag - nog niet door mij en nog niet met deze plaatjes en ik vind het zelf heel leuk en interessant.

Oja, ik heb ook een nieuwe camera, een opvolger van mijn ouwe die met plakband aan elkaar hing..., om niet te veel te hoeven omschakelen (zou dàt het zijn... ik wil niet meer veranderen ...) en tja ... dan ga je fietsen en dan schiet je kiekjes zoals het hoort:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten