maandag 3 juli 2017

niet altijd wow

"Het kan niet altijd wow zijn." een audio-citaat van Freek de Jonge, dat zo af en toe in mijn hoofd verschijnt. Nee, maar ik verveel me nooit. Het is de kunst om bij lusteloosheid een project even te laten voor wat het is en te zien of je ergens anders vrolijker van wordt. Zo ben ik nu bezig met het digitaliseren van blokfluitplaten van Frans Brüggen, één van de beste fluiters die er ooit geweest is. In de loop der tijd hebben mij wel verhalen bereikt dat het verder niet zo'n fijne man was, maar speulen kon 'ie. Het levert visueel weinig exotisch op, maar tòch...



en ik neem aan dat ik niemand een plezier doe met deze vinyl-rips en anders moet u het maar aangeven.
Je kunt dit ook bij muziekweb lenen op CD, zonder tikjes en overslagjes, maar dat kost dan meestal  3 euro per cd en deze kosten tussen de 0,25 en 1 euro en je hebt weer wat te doen dus.... Na verwerking gaan ze in een kratje in de gang, waar bezoekers gratis in mogen graaien en als het kratje uitpuilt is er sprake van terugkeer naar de kringloopwinkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten