donderdag 10 augustus 2017

duivels (8)

Het gedoe binnen RTVZOo is nu dusdanig geëscaleerd dat ik me voor het eerst serieus afvraag of wij in september nog een lokale omroep hebben. Ik heb al eerder gezegd hoe ik denk over mensen die ingevlogen worden om de boel even te redden. Dat werkt in sommige bedrijven misschien. Als er honderden banen op het spel staan moet je soms de zwakke schakels in een organisatie vervangen, maar met een vrijwilligersorganisatie van mensen voor wie dit een passie is en waarvan velen al hun vrije tijd in de club steken en waarvan een deel een aanzienlijke afstand tot de arbeidsmarkt heeft... En dan de voltallige hoofdredactie de toegang tot de interne mail ontzeggen (echt waar!). Ik dacht dat dat alleen in Rusland en zo gebeurde en in films en zo, maar het vindt nu voor mijn ogen plaats... Ik check iedere dag of het al naar de pers is doorgesijpeld, maar daar komkommert het nog rustig door: https://www.weblogzwolle.nl/content/view/54588/55/. De plaatselijke politiek is inmiddels wèl op de hoogte. Mijn vingers jeuken, maar het is mij tot nu toe gelukt om me er niet in te mengen. Wordt wederom vervolgd...

En dan ligt er iemand uit mijn jeugd op sterven ... Ik denk niet dat ik het aankan straks naar de begrafenis te gaan. Er is een evenwicht aan het ontstaan, maar het is nog broos en een bezoek aan mijn geboortedorp en de kerk, los van alle indrukken en emoties... zucht...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen