zaterdag 12 augustus 2017

Indiaantje

Even lukraak wat kringloopaanwinsten van de afgelopen dagen:



Sommige titels zullen wellicht enige verbazing wekken, maar in de juiste context geplaatst is het prima VG- en droodle-materiaal.
Het bestrijden van de onrust in mijn hoofd door het ontwikkelen van een het-is-toch-goed-zo-houding gaat voort. Het enige waar ik echt tegen aan hik is het invullen van de belasting-aangifte. Ik vraag vaak uitstel aan, zo ook dit jaar, maar 1 september komt dichter en dichterbij. Het is waarschijnlijk hooguit twee uurtjes werk, maar in tegenstelling tot andere vervelende klusjes als stofzuigen, afwas, was en dergelijke kan ik me er maar niet toe zetten. Soms vraag ik een familielid om me te komen helpen, bij invulstress, niet omdat ik het niet zelf kan, maar omdat ik dan een stok achter de deur heb. De laatste (gezonde) jaren deed Willeke het in haar eentje, omdat dat stukken sneller ging.
Ik ga vandaag echter een serieuze poging doen om alle jaaropgaven bij elkaar te rapen en in ieder geval eens in te loggen.

En voor vandaag gepland; komt nĂ¡ het mapje 'incubus' dus...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen