dinsdag 14 november 2017

voortgang

Beetje baaldag vandaag. Echter, ik had beloofd jullie op de hoogte te houden van de vorderingen en zo.
Dusss... mijn website is zo'n beetje af. Ton de Ruijter en Frits Jonker gaan/zijn bezig artwork voor toekomstige muziekreleases (te) maken, Marco Kalnenek heeft er voor gezorgd dat In my spaceship weer digitaal verkrijgbaar is en daarbij kan ik iets zeer opmerkelijks rapporteren:


In de afgelopen (minder dan) twee weken zou de instrumentale versie dus 2471 beluisterd zijn op spotify, terwijl er maar 17 luisteraars per maand, ergo tot nu toe zijn. Ofwel er zit één of andere idioot tussen die deze track ruim een week lang op repeat heeft gezet òf er klopt iets niet. Ik ga maar uit van dat laatste. Het is jammer want in eerste instantie had ik die "17" rechtsboven niet gezien en was ik toch wel een beetje opgetogen.

Maar ik ging dus enige dagen als een speer met die site. Ik ontdekte allerlei vergeten juweeltjes en op een rijtje zetten wat ik allemaal gepresteerd heb in de afgelopen 53 jaar maakte mijn stemming opperbest. Spijtig dat er dan toch weer een terugslag komt. En ik had ook nog eens zo'n leuk concert bijgewoond:


Ja, alles wordt maar gefilmd, gefotografeerd en online gezet tegenwoordig. Je kunt nergens meer lekker anoniem naar toe. De buurman tegen wie ik dat enkele seconden na het nemen van dit plaatje zei, leek mij niet te begrijpen en hij is één van de beste muziektheoretici die dit land kent, je zou toch denken dat hij intelligent genoeg is om de implicatie te snappen...

Wat ik verder een beetje jammer vind is dat misschien wel de beste radio-uitzending die ik ooit heb gemaakt, nota bene voor een Portugese zender en die sinds zaterdag op twee plekken op mijn site staat nog maar één keer beluisterd is (door mijzelf dus). Ik ga daar maar een beetje reclame voor maken op feesboek.




Een splogcast met de Sint Maarten-opnamen van dit jaar en alle andere dingetjes die ik met mijn duffe kop even vergeten ben (tot twee keer toe terug in bed gekropen vandaag, `t is hopeloos..) volgt nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen