zondag 7 januari 2018

kringloopbios

Spoiler-alert

Gistermiddag heb ik deze gezien en ondanks de slechte bandkwaliteit toch maar uitgezeten. Behoorlijk low-budget en behoorlijk voorspelbaar. Hier komt de spoiler:

Het zat er dik in dat in een film waarin de personages in een realistische spelwereld inpluggen, à la the Matrix, dat er sprake zou zijn van een droste-effect. Ik had vrij snel het vermoeden dat de inplugceremonie waarmee de film begint al in de spelwereld plaats gevonden had en inderdaad blijkt aan het einde dat er nòg een werkelijkheidslaag bovenop lag was en dat wat wij moesten denken dat de werkelijkheid was, het échte spel was waarin mensen een spel spelen, waarin mensen een spel spelen. gááááp... maar afijn. ik heb hem tòch uit gezien. Er zaten wèl mooie shots in.



Daarna heb ik "Virgin Suicides" gekeken. Niet slecht, maar geen film waar je vrolijk van wordt. Ik was echter weereens te nieuwsgierig naar hoe het verder ging...


Misschien moet ik voor bekijken niet alleen de achterkant lezen, maar ook eerst de trailer opzoeken op youtube:



En tot slot van mijn kringloopbios-sessie heb ik deze aanschouwd. Kijk, dìe was leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten